Inför Indien

Okej hörrni. Jag funderar faktiskt på att ta upp bloggen lite och förbereda för (vad jag hoppas kan bli )någon slags rapport från Indien så småningom (om det finns internet på hotellet). Så att ni vet att jag inte blivit dödad av de heliga korna eller så.

Det är 45 dagar kvar nu och jag börjar bli lite nervös.
Alltså, finns det mat som jag vågar smaka på (jag är ju lite kinkig, ni vet)?
Kommer jag dö av en svettattack första dagen?
Förstår man vad de säger (jag menar indisk engelska!!!)?
Och framför allt: Hur många kor finns det egentligen i Indien?!
Och liksom, är de överallt?!

Annars är jag väl så redo man kan bli. Jag har ett lugnt (lugnare än mig iaf) och stabilt ressällskap (viktigast av allt!), visum, vaccinationer och biljetter.
Vad jag inte har är en väska att packa i, ett reseapotek och något som skrämmer bort kor. Förslag på det, någon?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback