Bokrean del 1

Nu har jag förhandsbeställt böcker från adlibris.
Jag är hopplös.
I år blev det:

Skuggbiblioteket av Mikkel Birkegaard
En spännande historia om ett hemligt litteratursällskap med speciella krafter i källaren av ett antikvariat.

Var är Alaska? av John Green
Härlig ungdomsbok om en kille som samlar på döda kändisars sista ord, och om en tjej som ställer allt på ända.

1001 böcker du måste läsa innan du dör av Göran Hägg
Ja, helt enkelt, bara att börja pricka av...

Art & Max av David Wiesner
Bilderbok som jag varit sugen på en tid. Fantastiska illustrationer.

Det förlorade barnet av Tad Williams
Fantasy.

Amerikas blixt- om Edgar Allan Poe av Charles Baudelaire
Jag gillar ju Poe, så det kan säkert vara intressant.

Så, det var ju inte så farligt. Sparar mig till "riktiga" bokrean i butikerna. Det är mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback