Varför åker de inte på efm?

Så, nu har jag pallrat mig upp ur sängen. Missade de två första timmarna av åkningen, men skit samma. Täten har 3,5 mil kvar, så...
Gårdagskvällen var galen och underbar. Jag hade värsta urringningen och alla var vackra och glittrande. Det har nog aldrig varit så lite folk på kak, men jag hade skitkul! Jag satt ner sammanlagt 10 minuter tror jag, och det känns i min fot idag, men ok då, det kan det väl vara värt.
Vaknade av väckarklockan 7.20, och gick upp på toa, men jag var nog fortfarande onykter, och sängen var så locknade, så jag somnade om. Sen vaknade jag av en förvånansvärt pigg Jocke som ringde strax före tio, och då hörde jag vasaloppet i bakgrunden, så då blev jag pirrig i magen och var tvungen att gå upp. :)
Nu ska jag kolla om bröderna Aukland klarar av att skaka av sig Jerry Ahrlin innan Oxberg.
Ha en skön söndag allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback