Drakdödare/Rocky-stjärnor

Det blev inget pulkaåkande igår. Istället hamnade jag hemma hos syrran och de två busiga syskonbarnen.
De bekämpade en eldsprutande drake i vardagsrummet, iklädda brandhjälmar, och sedan ville de att vi skulle sätta på rockmusik så att de kunde dansa. Olle bytte om till Anjas rosa klänning och rosa ballerinaskor, och sen hoppade de omkring som galningar, och skrek: Kolla, vi är rocky-stjärnor!
Sötisar...

Dessutom frågade jag Magnus om han kunde köpa vit toblerone till mig på väg hem från Frankfurt, men tydligen får jag ingen, för jag ska vara duktig (tycker han) och han hade ändå råkat köpa vodka för alla kvarvarande euros.
Det skulle jag aldrig göra. Verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: sandra

ja, vi saknade er i backen ju ;)

2009-02-16 @ 09:54:55
Postat av: Magnus

Jag tycker mig bestämt minnas en kommentar som lyder typ så här.. "Näe, nu ska jag skärpa mig och du måste säga till mig, jag har slarvat och xxxx xxx xxxx xxxxx xxx xxx xxxx xxx xxxxx xxxx."

(För tolkning, ring!)

2009-02-16 @ 10:01:47
Postat av: mia

Haha, jag vet, det var bara så roligt. ;)

2009-02-16 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback