Grattis till mig

Så, jag är numera medlem i 28-årsklubben.
Morgonen började när mamma ringde klockan sex, och pappa och farbror tre kvart senare. Sen har det ramlat in sms och telefonsvarar-meddelanden och sen ringde jocke och blev besviken när jag svarade eftersom han hade tänkt sjunga på telefonsvararen. Haha.
Jag hade med mig tårta till jobbet, och när jag berättade för en viss stockholmsbo igår att jag gjort ränder i olika färger med smarties så blev jag kallad för smyghomo. :D



Ulrika kom förbi med några tulpaner i en jättesnygg grön kruka (bild kommer senare) och efter ett misslyckat försök att åka och köpa en till fisk till mig (affären öppnade inte förrän 12) så fick jag en tröstpresent av a-s bestående av en utgallrad bok om spiggar. En lovande dag så här långt alltså.


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis =)

Postat av: sandra

GRATTIS på födelsedagen :)

kramar!

2009-01-15 @ 13:01:28
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis, babe! kram kram

2009-01-15 @ 15:18:34
Postat av: Julle

Grattis i efterskott!

2009-01-16 @ 15:53:45
URL: http://buz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback