Året då vi ska lyckas

Jag och Sandra har varit ute och promenerat i snön idag. Det var kallt och knakade under skorna, och skitjobbigt att gå eftersom det var halt och ibland oplogat runt sjön, men motion fick vi iaf.
Jag gick ju dessutom hem till henne och tillbaka och det var absolut inte onödigt.
Kameran var med och den vackra vinterdagen blev fångad på några kort. Fattar inte varför jag inte är ute oftare på vintern. Det var underbart. Solen var på väg ner mellan träden runt sjön och istapparna hängde vackert från sporthallstaket.  
Jag har dessutom letat fram mina viktväktarpapper igen, och idag lagade jag mat med antifett-tankarna i bakhuvudet. Det blir nog bra det här. Jag tänker inte ens försöka vara manisk den här gången. Jag ska göra det avslappnat och med min (och sandras) motivation som motor.
Som vi sa: Det här ska bli året då vi lyckas. Och inte bara på viktfronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback