Singel?

Läste min favoritbok Naiv.Super igår och funderade...
Hur kommer det sig att det är så svårt att sluta vara singel? Att träffa nån alltså.
Massor med konstiga människor har pojk- och flickvänner, men inte jag. Och jag är väl iaf ganska normal? Är det bara det att de har mindre krav än vad jag har, eller är de så märkliga så att de inte förstår att vara nervösa och rädda för att göra bort sig när de raggar? Det är iaf mystiskt...
Jag kanske måste våga lite mer, men varför är det så förbannat svårt?
Usch, jag skulle behöva en kurs i att ragga utan att bli nervös och prata ihjäl den jag försöker ragga på.
Känner ni igen problemet?

Och angående det där med att ha krav:
Jag är inte kräsen, men jag vet vad jag vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback