Pigg idag faktiskt

Gårdagen slutade iaf bra.
Jag var som sagt sjukt trött hela dagen och kunde knappt koncentrera mig på nånting.
När det var dags för läseklubben så lugnade jag ändå ner mig, och det var riktigt roligt. Barnen är otroligt charmiga, och jag känner igen mig så mycket i dem. Om det hade funnits en läseklubb när jag var 11 så hade jag inte missat det för allt i världen. Jag får mycket bra tips från dem också. Trevligt...
Var förbi och sa hej till mamma och pappa en stund, kom hem vid sex, gick och la mig i sängen och vaknade 2 timmar senare. Precis lagom till Men in trees. Kollade på Lost, och sen kunde jag ju såklart inte sova fast jag var vansinnigt trött. Ringde Jocke och pratade ganska länge, sen somnade jag gott och vaknade 7.40.
Hade bestämt redan igår att jag skulle ta sovmorgon, så jag tog det lugnt, duschade jättelänge, lyssnade på musik och kom till jobbet strax före nio.
Ska strax iväg och klippa mig. Det är verkligen dags. Jag är lite nojjig eftersom jag inte har riktig koll på den här frisören, men det blir säkert bra.
Viktväktarna på efm. Jag tog linnebyxorna istället för jeansen idag i ett desperat försök att få ett minus på vågen. Haha. Vi får se om det lyckas.
Alla sätt är ju bra utom de dåliga heter det ju, och jag tyckte att det här var ett bra sätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback