Helgen

Åkte till stan efter jobbet i fredags och sprang runt som en idiot för att hitta julklappar till familj och vänner.
Hade tydligen gått nästan 11000 steg på stan.
Blev en lugn dag i lördags tills jag och sandra åkte till jocke och drack för mycket smirnoff ice tillsammans med några rätt spännande människor. Skönt att ha nån med sig som tänker lika som mig. Sandra, du har så jävla skön humor!
Hade en ganska slö söndagförmiddag kan jag säga. Tittade på Askungen och åt bakisfrukost tills jag vid tre-taget släpade mig själv ur soffan för att ta tag i pepparkaksbygget. Det gick ganska bra faktiskt, men är inte riktigt klart än.
Ska baka i veckan också. Hoppas att få se de flesta av er på lördag när jag ska spöa skiter ur er i TP. Eller...ja...kanske om jag får hoppa äver alla geografifrågor. Och historia. Och samhäll... och....
Ehh.. .*harkel*

Kommentarer
Postat av: Magnus

Använd dina livlinor och ring mig när du spelar TP :)

2007-12-03 @ 15:44:35
Postat av: sandra

magnus; man får absolut absolut INTE fuska i TP.
inte ens gå på toaletten och hemlighetssmsa :p

Postat av: sandra

f.ö så hade jag jävligt roligt i lördags - och mådde relativt ok i söndags ;)

2007-12-04 @ 10:39:49
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: mia

Sandra- får man inte ens göra det om man är i ditt lag? ;)

2007-12-04 @ 11:42:51
Postat av: sandra

mia; självfallet får man fuska när man är i mitt lag ;)

2007-12-05 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback