snabb sammanfattning av helgen

Ok, det har varit en lång helg, och mycket har hänt. Lika bra att jag tar det från början...
I torsdags fick jag finbesök ända borta från andra sidan Atlanten(?). Anna var på besök. Hurra!
Vi hyrde film, åt för mycket godis, klämde i oss lite pizza och skrattade oss sen igenom kvällen.
Har ni ätit "body parts"-godis nån gång? Det har vi! Hehe

image43

image44

image45

Vi hade iaf roligt, och ja, hon kan se normal ut också...
image50

I fredags var det midsommarafton om någon lyckades missa det. Min familj packade fikakorg och begav oss till Skantzen där man firar midsommar i traditionell anda. Såklart började det regna, men vad gör det? Man är väl förberedd med paraplyer...


image46
Jag och Sofia
image47
Jag och Olle

image48

Sen blev det lördag med kalas hos Anna-Karin för henne och Sandra. Inga kort därifrån dock. De blev för dåliga.
Vi skulle grillat, men regnet förstörde ännu en av våra planer, så det blev istället tacos. Veckans överraskning. Haha
Sandra hade gjort jättegod jordgubbstårta, så även denna dagen åt vi halvt ihjäl oss.

Söndagen blev lugn. Jag satt hemma och kollade på dålig tv, och bestämde mig sen för att gå ut och gå när solen tittade fram. Nostalgitrippade runt mina barndomskvarter och hittade mitt gamla smultronställe som ingen verkade bry sig om nu. Det var iaf fullt med smultron. jag sjöng Barfota utan strumpor och skor, ska jag vandra med diiiig...
medan jag plockade upp dem på ett strå. Mycket sommaraktigt...

image49

En riktigt härlig helg alltså. Mer såna vill jag ha. Nu jobbar jag sista veckan inför min långa 2-veckorssemester (hrmpf). Jaja, ge mig sol bara så är jag nog nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback