Har du sagt ja till dagen?

Lördagens fest blev riktigt lyckad. Förfest hos Carro och sen vidare till bmb.

Jag tror knappt att vi rörde oss från schlagerbaren på hela kvällen. Iaf inte jag. Surprise?

Det enda irriterande var att dj:n där inne tappade omdömet strax efter tolvslaget och helt plötsligt inte verkade ha en jävla aning om vad schlager innebär. Inte ens Kicki fick vi höra! Hmm, gillar vi sånt? Näe, inte direkt...
Tur att han var söt, annars hade jag nitat honom. haha
Igår vaknade jag till liv strax efter elva och upptäckte att jag inte hade nån frukost hemma. Jag blir så trött på mig själv. Cyklade till affären och gick sen hem och spenderade resten av dagen på balkongen i den stekande solen.
Hann läsa tre böcker, bli röd och äta en massa frukt för att ta igen fuskandet de senaste två veckorna.
Det sista gick väl sådär kan jag erkänna...

Är fortfarande helt såld på Tomas Andersson Wij. Han får mig att känna igen mig i texter om småstäder där ingenting händer men man ändå trivs. Jag vill bort men ändå så kan jag inte tänka mig att bo någon annanstans. Mycket märkligt, men ändå en ganska skön känsla att veta att man bor och har växt upp på ett ställe där man känner sig trygg och hemma.

Och fast jag ofta längtar bort är jag kvar här ändå
I den värld som jag känner och begriper
Och fastän vintern är för lång och kostymen lite trång
är det här den värld jag känner och begriper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback