Tandborstning på ett ben = omöjligt!

Så, jag var hos sjukgymnasten igår, och han tyckte att min hälsena kändes bättre, men jag höll inte med.
Senaste veckan har det gjort mer ont än vanligt, och det visade sig bero på att inflammationen i "knölen" antagligen kommit tillbaka. Tack. Jag hade verkligen saknat den.  
Sen mobbade han mig för min usla balans och gav mig balansövningar och sa att han skulle klocka mig nästa gång, för att se hur länge jag kunde stå på ett ben utan att vackla. Jaja, det blir nog bra med det.
Idag har jag besökt hela Fredhemskolans mellanstadie och pratat böcker som aldrig förr. Min hjärna är lite virrig just nu. Mycket namn och handlingar som snurrar runt.

Idag är det äntligen dags för våfflor och spel hos A-K. Vi har ställt in tillräckligt många ggr nu.
Jag ser verkligen fram emot det.

För övrigt kan jag berätta att det är svårt att borsta tänderna och stå på ett ben samtidigt.
Att han (sjukgymnasten) dessutom tycker att jag ska göra bokstäver i luften med det benet jag inte står på (svårt annars) gör inte saken lättare. Prova får ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback