Världsbokdagen

Igår kom jag äntligen iväg till spånbanan med sandra och stavarna. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med foten, men det gick över förväntan! Iläggen i skorna gjorde det de skulle, nämligen avlasta hälsenan.
Vi gick väl kanske 4-5 km, jag vet inte riktigt, men skönt var det. Sol och sällskap och skog. Underbart.
Simmade imorse också. Sen cyklade jag hem, lämnade cykeln, och gick till jobbet.
Ikväll är det
Schlagerfrossa på teatern, och sen ska jag sova. Mina ben är trötta. De är inte vana att gå så mycket.
Men förhoppningsvis kan det bli ändring på det framöver.
Idag är det Världsbokdagen, och här på bibblan skänker vi bort böcker så mycket vi orkar.
Senare idag har vi Läseklubbs-träff med högvis med boktips och glass och bokstavskex (passande, va?) dagen till ära, och efter det ska jag kasta mig på bussen till stan.
Härlig, händelserik dag idag med andra ord.
Hoppas att ni har det lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback