Lugn helg...

Kom just från tåget från Västerås. Jag har sovit (eller ja, vi har pratat en del också) bredvid min bästa vän i natt med en stor varm katt på ryggen. Jag sover alltid på mage, och han (katten alltså) sover alltid på min rygg när jag är där. Det är varmt, men mysigt.
Gårdagskvällen spenderades framför Juno och Sweeney Todd med en pizza i knät. Dåligt för min hälsoplan, men måbra-barometern slog i topp.
Nu har jag en ganska lugn helg framför mig. Jag har inga planer alls. Jag börjar bli riktigt imponerad av min egen förmåga att ta det lugnt. Men först ska det ätas lunch med a-k och förhoppningsvis ska jag få hjälp med att komma fram till något slags beslut vad gäller mina framtida sovrumstapeter.
Så, alltså, vill ni göra någonting i helgen- hör av er.

Kommentarer
Postat av: sandra

låter härligt :)

luncha gott!

Postat av: Kristina

Jag tänker åka till päronen i morgon lördag, hoppas att du tittar förbi lite...och så kanske jag tänkte palla plommon från mormor...hihi...

2008-08-22 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback