Kalender-frossa

Hihi, öppnade just 5:e paketet i min och a-s paketkalender som vi har på kontoret. Inuti gömde sig en snygg svart penna med dödskallar på. :)
Dessutom ska jag snart öppna chokladkalendern som jag fick i mitt första paket. Kalender i kalendern liksom. Kanske världens smartaste idé. Och så har vi snott kalendern ur Bamse-tidningen. Hihi
Imorgon bär det av till IKEA för att köpa bokhylla till mig så att mitt växande förråd av böcker ska få plats. Sen blir det fest med Jocke. Måste passa på eftersom han kommer att befinna sig i sthlm över hela jul och nyår och lite till.
Och på söndag ska jag äntligen bygga pepparkakshuset. Sen ska jag sluta tjata om det. Lovar.

Kommentarer
Postat av: sandra

åsså ska jag hämta byrån när det passar dig.

(fast jag har nog ingen bil förrän söndag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback