Back in business

Min sista lediga dag.
Jag har haft 4 veckors semester, och jag har ingen aning om var de tagit vägen.
De har försvunnit fortare än fortast, precis som jag visste att de skulle göra, men ändå hoppades att de inte skulle.
Jag hade iaf två soliga veckor först, med sol och bad och sen en inte så solig (men rolig) vecka på Irland. Den här sista veckan har mest varit konstig och försvunnit i ett nafs. Ingenting att göra, men desto mer att tänka på. Jag har inte haft lust med någonting.
Nu ska jag jobba i 5 dagar, och på fredag kommer underbara, fabulösa (eller hur var det?) Magnus hit och stannar hela helgen.
Sen är det pride-dags, och jag hoppas att det blir roligt. Vi får se hur allt blir...
Ska bli ganska skönt att jobba imorgon trots allt. Jag behöver få tillbaka lite rutiner och något som får mig att komma upp ur sängen före lunch. Hörde att det skulle bli kanonväder nästa vecka. Någon driver seriöst med mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kanske kan luncha nåndag. eller bada efter du jobbat? eller så kan jag hämta dig efterjobbet så åker vi till ikea, eller varsomhelst för jag har haft en skitdag, och skitdagar.

puss

Postat av: sandra

åå, tänkte åka till badet första dagen som det kommer solsken igen. låter bra med onsdag :p

vi kan ikeaåka nästa vecka, eller helgen. :)



2008-07-21 @ 15:42:32
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback