Europride-onsdag

Igår tog vi oss alltså till parken för att hämta ut våra armband och kolla in området. Området hade byggts ut med ett jättemysigt kulturområde och en kulturscen. Lite väl dolt bara.
Efter några cider så hittade jag och Fredrick singstar-tältet, där vi sen ägde scenen resten av  kvällen/natten.
Jag sjöng också The Worrying kind med nån kille som råkade vara i närheten och Bowie's Life on mars? med killen som hade hand om tältet. Shit, vad den var svår att sjunga, men jag vann! Hurra!
Vi hittade också en t-banekarta som ska göra så att vi hittar rätt hela veckan. Hoppas att ni kan läsa.



Nu ska jag snart hoppa in i duschen, handla frukost och bege mig till parken där jag ska möta upp Sabina, Carro, Magnus och Lars och köa för några dagpass, så alla kan se schlagern ikväll. Mer om det imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

ha så skoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback