Solen är toppen?

Nu har jag haft två fina dagar, trots att jag har semester. Jag tror att det kan vara något av en världssensation.
Igår var jag och a-k på badet och jag brände framsidan av låren (aj!), ansiktet (ännu mera aj!) och magen (aj som fan!).
Idag var jag, sofia och sandra vid blå bron och jag låg bara på magen och solade och hade solskyddsfaktor 20. Detta resulterade såklart i att lillsyrran är snyggt brun medan jag fortf är röd, och lite vit.
Jaja, skit samma, ingen kommer ändå se min mage på Irland (antar jag). Det regnar väl jämt där ändå, eller?
Nu ska jag laga mat och bygga lite på mitt nya pussel. Syrran hjälpte mig lite på traven. Jag vet nämligen inte vad det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback