Kreativitet är inte alltid roligt

Igår kväll vid 21.30-tiden, så satt jag i min fåtölj och tittade på en pall som jag har som avlastningsbord.
Plötsligt kom jag på att den inte alls borde vara grön, utan svart!
Jag röjde bordet, hämtade tidningar och placerade sen pallen där och började måla.
Vid målningen av sista benet så tappade jag såklart penseln som var full av svart färg. Den slog lite snyggt mot bordet och landade sen pladask på mattan. Såklart.
Det var lite som den där reklamen där ett vinglas seglar vackert genom luften i slow-motion innan det slår ner på den vita ryamattan.
Klockan var efter tio, och jag ville bara döda den jävla penseln och mattan, men tvingade ändå mig själv att släpa in den gigantiska mattan i badrummet, knöla ner den i badkaret och tvätta den ren. Och det gick!
Hurra för mig. Eller nåt.
Men pallen är iaf svart och snygg. Ska bli lite vitt på den också, och jag ska försöka hålla i penseln den här gången.

Funderar btw på att måla min hall grön. Alltså riktigt grön, typ som ärtor eller väldigt somrigt gräs.
Kan det bli snyggt tror ni?

Kommentarer
Postat av: hanna

Grönt är skönt - så måla på :)

Postat av: Magnus

Stöd sjuksköterskor, barnmorskor och biomedicinska analytiker...

2008-03-10 @ 18:44:20
Postat av: Anonym

länken...

2008-03-10 @ 18:45:16
URL: http://www.upproret.se
Postat av: Magnus

och skriver ni inte på kommer personen på länken jaga er i drömmarna...

Muhahahahahahha..

2008-03-10 @ 19:58:39
URL: http://www.youtube.com/watch?v=bAAUX5qZfOw
Postat av: sandra

och förövrigt så läggs bara detta på listan som redan är meterhög om skitåret som aldrig kommer bli bättre :p

2008-03-10 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback