Deadline om en månad

Var just hos sjukgymnasten med min fot. Jag fick stå på ett ben, sen på det andra, sen började han känna på min rygg och jag hörde honom mumla: Hmm, det här är inte bra...
I nästa sekund blev jag beordrad att lägga mig på britsen, där han knäckte till min rygg så det smällde i alla kotorna. Två gånger. Det var obehagligt men coolt på samma gång. Sånt där har aldrig nån gjort på mig förut.
Han sa att jag hade ett "mekaniskt fel" i ryggen, och att det var bra att han kom på det nu, annars skulle jag fått ordentligt ont om ett par år. Tydligen påverkar det också nerverna i benen, och till och med hälen.
De flesta hälsensinflammationer blir tydligen bra inom 6 månader, och nu är det 5 månader sen jag var hos honom första gången och han började ta hand om den (men då hade jag ju redan haft ont ett par månader), så jag har en månad på mig. Hurra!
Just nu känns det som nån kört över mig med ett tåg, men det går tydligen över.
Jag hoppas att han har rätt.

Kommentarer
Postat av: sandra

men men. jag håller iaf alla tummar jag har. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback