Frostigt vackert

Kom just från simhallen. Simmade inte så länge idag eftersom jag skulle ta det lugnt efter sjukgymnastiken men det blev ändå nästan en halvtimme. Och sen hade jag en lång date med bubbelpoolen. Jag skulle kunna sova ett par timmar nu. Apropå det så sov jag i mitt sovrum i natt! Fatta vad skönt det var då. Vardagsrummet ser helt tomt ut, och sovrummet likaså. Måste köpa gardiner, matta och nya växter. Sen ska mina tre Cirkus Cirkör-affischer ramas in och hängas upp. Äntligen.

Apropå den 29:e november. Om ni vill komma så är ni bjudna. Det är bara roligt ju fler som kan.
Jag står för snacks och eventuellt lite mat och nån drink, men vill ni dricka mer än välkomstdrinken så får ni pallra er till systemet själva. Jag är inte gjord av pengar, folks.

Förresten så är det himla vackert ute. Solen är på väg upp över hustaken och frosten glittrar på marken.
Nu ska jag på möte. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback