Nya bud...

Så, allihop, lördagen den 29:e november visade sig vara en ganska dålig festdag. Iaf om man har tänkt att någon ska komma på festen.
Nytt förslag är fredagen den 28:e. Är det någon som kan då?
Jag skulle verkligen vilja att ni kom. Det blir en lugn fest. Någon drink och lite mat och sånt.
Jag är ledig på fredagen också, så om någon vill komma tidigt så är det okej.

Annars har jag haft en lugn helg. Kalas för syrran (Grattis igen!) och sen en väldigt lugn kväll. Slingrade mig ur festen som jag skulle gått på och satt isället hemma och kollade på film och läste böcker (dock inte samtidigt).
Söndagen likaså. Hade iofs linedance som faktiskt lyckades ge mig trevlig träningsvärk. Det är så mycket steg åt sidorna så jag får träningsvärk i höfterna. Ska tillbaka till sjukgymnasten idag också och vältra mig på pilates-bollen. Hur gör man för att inte känna sig som en idiot på en sån där boll? Tacksam för svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback