dripp dropp

Jag tog sovmorgon imorse. Jag var så satans trött när jag vaknande att jag knappt vaknade alls.
Dessutom kom jag på mig själv med att ligga och tänka på hur gott jag skulle sova när det blev kväll igen. Så jag vände på mig om somnade om lite.
I söndags fick vi lära oss en ny dans på linedancen igen. Jag börjar seriöst överväga om inte det här är för svårt för mig. Nej, allvarligt, jag hänger med skapligt om man jämför med de andra, men jag har aldrig dansat nånting förut. Jag är inte van vid att göra så mycket små hopp och konstiga saker till musik. Jag har för dålig kontroll över mina fötter tror jag. Men kul har vi iaf.
Fick till en skön promenad med a-k också i söndags. I solen runt sjön. Riktigt mysigt. Och så fick hon spöa mig i ett par omgångar yatzy också. Jag gjorde det såklart med flit så att hon inte skulle bli ledsen.

Idag vräker regnet ner ute. Det slår mot kontorsfönstret och förvandlar alla mysiga torra gula löv till en brun sörja som inte någon har glädje av. Jag är lite missnöjd med det faktiskt. Missnöjd? Är det ett ord jag brukar använda? Nej, nu vet jag. Det är ett typiskt Jeanette-ord. Tack för utökningen av mitt ordförråd. :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej nej, inte missnöjd, ONÖJD säger jag..:D

Postat av: mia

sorry... :)

2008-10-22 @ 13:42:03
Postat av: Magnus

Skillnaden? ;)

2008-10-22 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback