Bröllop

Igår var det äntligen dags.
Jag åkte in till stan ganska tidigt för att följa med och göra Sofia sällskap medan hon skulle sminkas. Sen blev det en hel vetenskap att snöra ihop hennes klänning i ryggen och ta oss till fotografen. Sen dags för kyrkan. Alla var nog nervösa, men allt gick alldeles finemang och bägge sa "ja" och allt sånt. Sen fick jag och Micke (som var best man) åka med i limousinen innan vi slutligen anlände till festlokalen där det serverades väldigt god mat och stämningen var på topp. Mitt tal gick bra och alla sjöng med i allsångerna. Jag tyckte iaf att det var trevligt. Hoppas de gjorde det också. ;)
Kolla vad fina de är!


Kommentarer
Postat av: A-K

superfina!!!

2009-08-31 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback