vila

Jag vet att det rör sig väldigt lite här på bloggen, men det är för mycket nu. För mycket på gång. Jag behöver vila.
Delvis är det mitt eget fel. Jag vill utnyttja min lilla fritid till fullo och bokar kalendern full.
Jag ignorerar vetskapen om att jag behöver ha ensamtid att tänka på. Tid att försjunka i en riktigt bra bok eller bara ligga stilla på rygg och filosofera. Det finns ingen tid till sånt nu.
Delvis är det också jobbets fel. Eller fel kanske inte är rätt ord, men det är en sån period när allt händer samtidigt. Dagar när man inte ens hinner sätta sig ner på kontorstolen på hela dagen. Det är roligt också, men jag är helt slut. Både fysiskt och psykiskt. Dessutom händer det saker runt omkring mig, med människor som jag bryr mig väldigt mycket om. Både vänner och släktingar. Min hjärna är full nu. Det räcker.
Jag behöver vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback