Glad Påsk

image9

Tänkte bara passa på att önska alla en riktigt trevlig helg! Jag hinner ju träffa några av er imorgon, men det är fortfarande alldeles för många som jag inte hinner se skymten av.
Som ni ser så har jag rotat runt i familjealbumen igen. Jag och Sofia på kortet även denna gång. :)
Jag är så glad över att ha många syskon. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att inte ha några.
Mina systrar är viktigast i världen för mig. De fyller alla en funktion i mitt liv. Vi är ganska olika, men kompletterar varandra perfekt.

Tänkte passa på att gratta Magnus på födelsedagen, även om det inte är idag, utan på fredag.
Vet ju inte om jag bloggar imorgon. GRATTIS iaf. Du är fantastisk. ♥

Ok, nu ska jag varva ner lite efter simningen och ångbastun.
Solen tittar fram och livet är just nu alldeles alldeles underbart...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jäkligt irriterande är det iaf när det vägrar stå att jag fått en kommentar..hihi..

Postat av: Jeanette

härligt..looking forward to it..;0)

2007-04-04 @ 12:38:32
URL: http://jeanettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback