Helg

Snart helg. Ska faktiskt bli väldigt skönt. Det har varit en kort vecka känns det som, men jag har varit ganska trött, så det ska bli skönt att vila lite.
I helgen ska jag träffa min lilla syster-yster Sofia. Det var alldeles för länge sen. På söndag ska jag jobba på konserten med Sofia Karlsson här i Hallsta. Det är utsålt så det blir väl till att släpa extrastolar och riva en miljon biljetter.

Jag försöker hitta ett motto eller visdomsord som jag kan stå för. Vi ska ju tacka av vår chef om ett par veckor, och alldeles för snart vill fixaren Astrid ha foto på oss och nåt visdomsord. Foto är väl inte så svårt, eftersom jag är en liten linslus, men jag har liksom inget riktigt motto som följt mig genom livet. Får fundera lite till...

Lyssnar på Keane och väntar på frukosten. Jag är hungrig.

Hörs efter helgen!



 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

tack för kortet, gumman.. blev så glad när jag kom hem för ett litet tag sen och såg kuvertet med din handstil..=P kalas
den 26e, kan du eller är du för bakis då? hihi.. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback