Jurassic park

Jag har träningsvärk idag. Tänkte bara säga det så att ni förstår att jag har ansträngt mig.
Sandra och jag gick ganska fort igår. Vi hade bra takt för att inte ha gått ordentligt på över en vecka. Jag räknar inte måndagen. Vi var inte våra mest hurtiga jag då.
Iaf, så var det rena rama djurinvasionen igår. Sandra blev livrädd för två små ormar och så blev jag livrädd för en stor trollslända. Rena Jurassic park, som Sandra så fint uttryckte det. Tur att vi hade stavar att försvara oss med. :)
Vi är inte vana med en massa levande djur, bara döda små möss...

Somnade tidigt igår. Halv tio kanske. Det behövdes.

Imorse borrade jag och Ann-Sofie vidare. Jag kom på att vibrationerna från borrmaskinen måste vara ungefär lika effektiva som den nya vibrations-träningen. Ni vet, den där plattan man ska stå på och skaka bort fettet. Jag kände mig rätt nöjd med mig själv. Haha
Snyggt blev det iaf, men jag glömde mobilen hemma, så ni får se på måndag om ni vill. Vi är mycket nöjda.

Ha en skön helg allihop. Jag ska på Olles ettårskalas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback