Pride: onsdag

Hej hej alla glada människor.

Här kommer rapport från första dagen på pride.
Efter en massa stress imorse, så kom jag äntligen iväg.
Vi har spenderat efm i och utanför parken, och jag har träffat Tommy, Lars, Tony, en låntagare på mitt bibliotek och div andra människor. Vi har lyssnat på Marit Bergman och BWO och slutade kvällen med McDonald's.
Här kommer lite bilder:

Fredrick och Christer som jag är inneboende hos denna vecka:
image62

Tommy:
image63

Christer, Tommy och Fredrick (Sandra- observera Tommys tröja! Hahahah)
image64

Marit Bergman:
image65

BWO:
image66

Lars och jag:
image67

Kommentarer
Postat av: Bina

Du verkar ha hunnit med mycket! Och här sitter jag och syr spjälskydd (fast jag uppenbarligen inte kan) och har förvärkar... Vill du byta?
Hälsa från mig (om någon kommer ihåg mig...)!

2007-08-02 @ 14:34:19
Postat av: sandra

vad roligt ni har!
var marit b bra? antar det :)
fö så har jag äntligen hämtat ut ark-biljetten också :) :)

2007-08-03 @ 07:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback