Baciller! Allvarligt- ge er nu!

regn, regn, regn...
Ja, jag vet att jag tycker om att det regnar när jag är på jobbet, men nu börjar det ju bli löjligt.
Och Sandra; jag behöver också peppas. Jag har fuskat i flera dagar nu. Antagligen är det inget som kommer att synas på vågen, för så mycket fusk har det inte varit, men det känns. Samvetet, ni vet?
Tänkte testa min nya tränings-dvd idag. Orkade inte simma imorse. Förkylningen och hostan har fortf överhanden, så jag får nog ligga lågt några dagar till.
Pga dessa jävla skit-baciller och div annat skräp så flyttas alltså adventsfikat med tillhörande TP-match till nästa lördag (15 dec) kl 15.00 sharp!
Hoppas att ni kan då.
Skippar nog tränings-dvdn ikväll.
Måste plugga in alla frågorna i TP-kartongen.

Kommentarer
Postat av: sandra

*skriker i falsett*
jag vill vara i ditt lag!!!!!!!

2007-12-05 @ 16:21:28
Postat av: Jeanette

MÄÄÄH..sluta fuska va fan.. =P
min mobil dog förresten idag så jag kunde inte svara på ditt sms, men vilken dag det blir kvittar för min del. hojta till när du vet klart vad det blir så ordnar det sig nog..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback