Blir klockan aldrig ett?

Världen är rätt död idag... eller, ja, åtminstone här på bibblan.
Jag antar att om jag var ledig idag så skulle jag också vara ute i solen. Jag håller med Jeanette. Jag behöver ljus! Sol och värme. Ge mig sommar!!!
Fick offra simningen imorse för att ge mig själv en chans att bli kvitt förkylningen. Måste bli frisk till helgen. Ska äntligen träffa Lars på söndag. I Stockholm. Känns lite konstigt att möta folk på ställen där varken de eller jag bor, men det är väl lika bra att jag vänjer mig. :)
Den efterlängtade bokrean startar ju på tisdag! Härligt. Jag har visserligen ingen plats alls i bokhyllan, men det hindrar ju knappast mig från att köpa fler böcker. Man kan aldrig få för många tror jag...
Förresten måste jag ju ha en del om jag ska kunna fylla upp mitt bibliotek i huset som jag ska köpa när jag vinner 170 miljoner. :D
Iaf, så har jag bestämt mig för att åka dit kl 6.30 på tisdag. Har fått lov att komma för sent till jobbet om de får skicka med inköpslistor. Absolut. Det går finemang.
Nu är jag hungrig. Blir klockan aldrig ett?

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vill också gå på bokrean, men jag är redan fattig innan jag ens har fått månadens pengar. Suger med räkningar och CSN-bidrag och sparande inför en fattig sommar. Grr.. Fast en bok eller 7 kanske jag kan fixa ändå..haha..
Hur fick du ett gulligt hjärta där??
Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback