Det är ett stort liv...

För er som undrar, så höll jag mitt löfte till mig själv. Jag var i simhallen 6.30 imorse! Simmade flitigt och gav mig sen lite bubbelpool-bad som beröm. Cyklade i -17 grader till jobbet, åt banan och drack vatten, och sitter nu här i min ensamhet (de andra börjar 8) och njuter av livet. :)
Jag mår väldigt bra faktiskt! Jag är glad att jag tagit ett beslut som får mig att tänka lite mer på mig.
Ni som känner mig vet att jag tänker väldigt mycket på alla andra. Jag bryr mig oerhört mycket om människor som jag älskar, och har en tendens att bära deras problem också, utan att de vet om det. Jag säger inte att jag ska sluta med det, men jag ska börja ta hand om mig själv också. :D
Jag tror faktiskt att onsdagarna kommer att bli min favoritdag framöver, och simhallen ett ställe jag kommer att längta till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback