Hurra för bokrea!

Gick upp kl 5.30 imorse! Helt galet för att vara jag. Men visst, en gång om året är det ju ok, och nu råkade det ju vara bokrea, så jag klagar inte.
Tog 6.30 tåget till västerås med min bokreakatalog där jag ringat in allt jag ville ha, och kom ut från Akademibokhandeln ca 1200 kr fattigare. Nu var det ju visserligen så att hälften var beställningar från andra människor, så det var ok. Till mig själv köpte jag iaf en stor bok om Bowie (moonage daydream), en lika stor fotobok om regnskogen (underbar!), Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón, och en bilderbok som handlade om ett spökbibliotek (passande värre...).
Jag är nöjd så här långt. Men har ju fortfarande inte kollat bokrean i Hallsta, så jag hinner nog skaffa lite mer att släpa hem. :)
Och så snöar det igen. Räcker det inte snart?

Flitigt läsa gör dig klok
-därför, läs varenda bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback