Inget nytt under solen...

Japp, som ni nu alla antagligen redan hört (eftersom jag är omåttligt stolt över mig själv) så blev resultatet av min första vecka som seriös pointsräknare: -2 kg! *Tah-da*
Jag var iofs inte så nervös igår när jag gick dit eftersom jag visste att jag inte hade fuskat. Ok, jag hade ätit godis, men så länge man räknar in det i sin dagsranson points så är det ok. Tack och lov för det! :)
Det känns bra. Nu har jag kommit igång. Nu är det bara typ 35 kilo kvar. Skjut mig...
Imorse tog jag bussen till metropolen Kolbäck för att ha ett bokprat för ett gäng 6:or. Det kom lite hastigt, eftersom hon som skulle ha det var sjuk och jag fick hoppa in. Tur att man har en miljon böcker i huvudet, och alltså bara kan plocka nåt ur hyllan och prata om det. :)
De var iaf söta, och jag hade en riktigt trevlig förmiddag. Tog lite te och banan på Kolbäcks nya café medan jag väntade på bussen tillbaka till Hallsta.
Och idag är det step-up på schemat igen. Ska bli skönt faktiskt.
Förresten, nån som vill hitta på nåt kul i helgen? Kolla på melodifestivalen kanske? Eller gå på bio. Jag behöver få komma ut och göra nåt kul...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra jobbat!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback