Vad är det som stör mig?

Fan, jag är sjukt trött på mitt liv just nu. Borde antagligen inte klaga, för egentligen har jag det rätt bra, men jag är så irriterad på allt just nu.
Småsaker stör mig galet mycket. Folk som inte har tid (bra ursäkt?) att ens höra av sig tex.
Jag jobbar också mycket, men nog fan har jag tid att skicka iväg ett sms. Speciellt om nån har lämnat meddelanden och ringt flera ggr. Man borde vilja veta vad personen vill. Eller?
Jag är trött på saker. Trött på att vara ensam. Mina telefonräkningar är ett bevis på det.
Men som sagt i mitt förra inlägg, jag har underbara vänner också! Folk som hör av sig ofta! För att de vill.
Inte för att jag tjatat. :D
Jag vill härifrån ett tag. Har tagit tag i mitt utlandssemester-sparande på riktigt nu. Jag vill bort.
Kanske ska dra till Belfast? Anna! Rädda mig! Haha. Säg bara när jag får komma så dyker jag garanterat upp. Jag lovar.
Ikväll blir det iaf fika och film med Jeanette och Anna-Karin (Sandra kunde tyvärr inte). De av mina vänner som jag känt längst av alla tror jag. Såna som alltid finns där och som är bra på att höra av sig.
Eloge till er, darlings! ;)
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

du får komma när du vill vet du väl! *puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback