Bad, sol och en bra bok...

Min helg kunde knappast varit bättre. Gick upp tidigt i lördags. Packade badkläder och åkte sen förbi bokhandeln på väg till badet. Hämtade Harry Potter and the deathly hallows och mötte sen Sofia.
Vi spenderade halva dagen på en filt i solen. Åt glass, badade och pratade. Åkte sen hem till föräldrarna som just kommit hem från Halmstad och satt där och fikade med hela familjen.
Grillade hos Ulrika på kvällen, och hade fullt upp med att handla i Anjas kiosk och att hindra Olle från att komma fram till grillen. :)
Läste Potter resten av kvällen, eller natten...
Igår var jag också på badet, fast med Ulrika och Anja. Tommi och Olle följde inte med, eller som Anja sa:
"Killarna får inte föja med. De ska göra killsaker. De ska åka och tanka." haha

Spenderade resten av dagen på balkongen med Harry Potter. Har hunnit lite drygt 350 sidor och är mycket nöjd med mig själv, och Jeanette, jag lovar att inte skvallra.

image56

Sen ringde Jocke! Han lät ganska glad, och det var skönt att höra hans röst för första gången på två veckor. Jag är ju van att prata med honom varje dag. Känns lite bättre nu iaf...

Så, ikväll blir det stavgång med Sandra. Upptäckte att jag tappat ännu ett kilo. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag blir ju helt stissig nar jag vet att du laser den. Du kan inte forsta hur nyfiken jag ar alltsa, jag har pillat pa den i alla affarer jag har varit in pa och saaaa sugen pa att sla upp slutet, men jag ska halla mig. Jag SKA halla mig. Jag ska vanta pa den svenska. Jag SKA!!! *overtygar mig sjalv* Hoppas detta inlagg kommer fram nu. Jag ska ga och sova nu, nattinatti. Kram kram, ses snart!!!

2007-07-23 @ 08:58:18
Postat av: Jeanette

Jippiiiiie..det gick..=P

2007-07-23 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback