Där gick mina planer åt skogen!

Idag jobbar jag till 17 och exakt då börjar min tvättid. Måste verkligen tvätta för att kunna packa tills imorgon. Medan tvätten tvättar sig själv så skulle jag färga håret, raka benen, göra rent akvariet och sen packa.
Så kommer jag till jobbet, slänger en blick på schemat och slutar inte alls 17, utan 19! Det går ju inte!
Hur faaan ska jag hinna allt? Dessutom kommer ju nån att ha snott min tvättid då. Vem i helvete är det som gör schemat på det här stället egentligen?! *harkel*
Alltså, min kväll är förstörd. Det var ju stressigt redan som det var...
Suck, måste ta den sista chansen och ringa Astrid och fråga om hon vill byta pass med mig. I så fall jobbar jag 10-16 i lånedisken. Utan lunch, men det är bättre än att sluta sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback