Helg med familjen

Den här helgen har jag inte gjort en enda vettig sak.
Började helgen med att shoppa i fredags. Träffade Jocke på stan, åt mat, och sen handlade jag två tunikor, ett par byxor, skor, tröja, böcker och till slut, bikini. Åkte hem glad och ca 2500 kr fattigare, men det var det värt!
Åkte till föräldrarna i lördags. Ulrika, Tommi, Anja och Olle var där. Anja och jag spelade fotboll och hon skrattade så hon knappt kunde springa. Olle ville också vara med men var inte snabb nog, så han åt lite på mammas blommor istället.
Vardagsmotion var det ja. Vi sprang faktiskt efter den där blåa plastbollen halva efm, och gud, vad roligt vi hade. Sen höll Anja på att somna i mitt knä efter att ha förhandlat till sig nappen och grisen.
På kvällen gick Sandra och jag typ 8 km med stavarna. Det är tydligen bra att låta henne bestämma ibland iaf. ;)

image61

Söndagen spenderades ungefär lika, men nu med tillskott av Kristina och Sofia. Ingen fotboll idag dock. Det ösregnade.
Var ute och gick med Sandra igen. Ca 6 km blev det igår.
Idag ska jag äta lunch med henne, Anna-Karin och Jeanette. Sen ska jag klippa mig. Men bara lite.
Nu ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback