Kan inte nån bara roa mig lite?

Igår var eventuellt min tråkigaste kväll någonsin...
Jag var jättesugen på att följa med Sandra ut och gå, men min fot gör ont. Idag tänker jag nog ignorera den och gå ändå. Jag behöver både motionen och sällskapet. Mest sällskapet dock...
Jag lagade mat, och sen satt jag i soffan. Läste två böcker. En hette För bra för att dö, och jag ville först inte läsa den eftersom den berör mig lite för mycket just nu, men den var riktigt riktigt bra, och den andra hade en sån skön titel som Majas morsas kompis sambo. :)
Sen pratade jag med Lars ett bra tag och längtade till priden. Jag saknar mina vänner som jag bara hinner se typ en vecka om året. Magnus, Fredrick, Christer, Tommy och såklart Lars. De är så söta och härliga att umgås med. De har en förmåga att få mig att må riktigt bra. Det har säkert att göra med att jag träffar dem så sällan också.
Det är liksom alltid fest när vi ses. :)

Imorgon, eller ev ikväll ska jag börja läsa Douglas Couplands nya bok Jpod. Jag gillar Douglas. Han är cool, och lite skruvad. Den här ska tydligen handla om några killar som jobbar på ett dataspelföretag och roar sig med att bl a skicka kärleksbrev till Ronald McDonald och att sälja sig själva på ebay. Jag måste ju bara läsa den...

Oj, nu blev jag helt plötsligt grymt sugen på snickerskaka. Bara så där. Tur att jag inte har råd med ingredienserna. Måste köpa sista Harry Potter-boken på lördag. Vill veta hur det går! Har dock lovat barnen i min läseklubb att jag inte ska skvallra.
Nu är det frukost. Hurra!

Kramar till er alla underbara vänner som alltid finns där när jag behöver prata av mig eller bara umgås.
Det är inte helt lätt i min värld just nu...
Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså. jag har *nästan* fått blåsor, men inte lyckats riktigt. så; grattis! ;) :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback