Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Hej alla hårt arbetande människor där ute...
Som väntat när jag har semester så hänger regnet i luften. Nej, vänta, nu ljög jag. Tittade just ut och solen skiner för första gången idag! Hurra!
I måndags kom Sofia hit och räddade mig från första semesterdag-tristessen. Vi hamnade på en brygga med fötterna i vattnet. Härligt.
Igår var jag och Sandra ute och motionerade typ en halvmil med stavar! Är vi bra eller vad? Ja, vi har bestämt oss för att ta tag i våra liv. Sandra är superpeppad, och det är precis vad jag behöver. Hon har en tendens att smitta av sig. Tack för det, vännen! Vi ska ut idag också...
Har tagit pinsamma Före-kort på mig, men dem lär ni inte få se på den här bloggen. Det är ett som är säkert.
Skördade lite morötter från min balkong igår. Smaskens.

image51

På fredag blir det fest på Power Meet med Jocke och några andra som jag inte har nån koll på direkt, men det blir nog roligt, om det inte ösregnar.

Ok, lyssna nu på min favoritlåt för stunden, så ska jag fortsätta att ha semester.
Puss på er allihop. Här kommer
Amy Winehouse med Back to Black...

Och en sak till, jag skäms lite för Ledin-citatet i rubriken. Jag gillar honom ungefär lika mycket som jag gillar Per Gessle.


Kommentarer
Postat av: sandra

shit vad bra vi är!
men fy fasiken vilka blåsor jag har under fötterna *muttrar*
kila in till mig också så jag får skämmas för mina fula kort *s*
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback