Ensamma dar, väldiga värld...


Igår hade jag en sån där ensam, lugn dag hemma. Jag tror knappt att jag pratade på hela dagen, och det är ju ovanligt för att vara jag. Men det var ganska skönt.
Jag satt där i soffan och tittade på vasaloppet i mysbyxor, linne och raggsockor. Läste lite i en bok, löste ett korsord, tittade på eragon och bara tog det lugnt.
Tog en promenad alldeles ensam, tänkte att jag skulle ringa någon och kolla om de hade någon tid över, men jag hade inte något verkligt behov av det, så det fick vara...
Men nu har jag abstinens efter sällskap igen. Måste fixa en dejt med tjejerna innan A-K drar utomlands.
Och apropå utomlands, så har jag och Sofia bokat resa till Kreta 6 september. 2 veckor. Jag längtar redan...
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

"titlen ska sitta som ett slag i magen och det är värsta schlagern" *sjunger*
det är VÅÅÅÅÅR!!!! och jag har ingen lektion förrän om två veckor så jag är ledig för dejt..om jag får komma alltså..hehe.. har tenta så jag ska sitta hemma och plugga till den. PUUUUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback