Just a mortal with potential of a superman

Dagens låt är ju såklart "The worrying kind" som ni förstår. Jag är väldigt väldigt nöjd med att The Ark sopade hem alltihop i lördags. Det känns tryggt att skicka dem till Finland. Det är inte mycket som bräcker Olas utstrålning.
Jag håller stenhårt på dem i Helsingfors i maj.
Det enda som kan vara till vår nackdel är väl att det är väldigt mycket rock i finalen i år.
Antagligen tar en ballad hem det.

Kalaset för Axel uteblev i lördags pga magsjuka (hos dem alltså, inte hos mig som tur är!), men jag tog mig till stan iaf för att träffa Sofia. Köpte nya byxor och åt på Gränden.
Kalas hos Sandra igår. Grattis Allis som blir 2 år idag! Hurra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback