och fenomena vandrar på...

Snart helg. 3 dagar dessutom. Lovely.
Ska till stan imorgon och äntligen träffa Jocke. Klippa mig och driva runt på stan halva dagen. Sen ska ju jag och Sofia boka resa. Vad sägs om Grekland i september? Hehe
På lördag är mitt enda uppdrag att bunkra en massa god frukost till söndagen. Då är det ju dags för årets happening (förutom schalgerfinalen) på tv. Kalla mig gärna galen, men jag gillar vasaloppet.
Man ska gå upp tidigt i pyjamasen och titta på alla intervjuer med pinsamma människor innan starten.
Ni vet "- ja, jag har åkt 40 ggr och kan knappt stå upp, men jag ger mig inte!" och så de hängivna själarna som ser till att få blåbärssoppan klar i tid. Ljuvligt...
När jag var liten var det dessutom den enda dagen som man fick sitta i soffan i nattlinne hela dagen utan att någon (läs mamma och pappa) tvingade en att göra något vettigt. Precis så ska min söndag se ut. :)
Förresten gick det segt på viktminskningsfronten den här veckan (-0.5 kg), men det är iaf minus.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

Varför?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback