Bada ute? Nu?

Jag har börjat promenera till jobbet nu. Ni som inte vet hur kort väg det är kan ju vara imponerade, men ni andra vet ju bara hur lat jag varit när jag tagit cykeln. Iaf, lilla Berit står kvar i cykelrummet hemma och vilar sig, och jag ser till att få lite extra motion. Var ute och gick på lunchen idag också. Skönt faktiskt. Man får lite mer energi till efm.
Jag måste komma igång och röra på mig. Imorgon är det sista dagen som sporthallen där jag simmar har öppet. De stänger inför sommaren alltså. Utebadet öppnar istället, men är det inte lite tidigt?
Okej att de öppnar ute, men innebadet borde väl vara öppet ett tag till?
Men visst, att frysa arslet av sig i utebassängen är ju också ett sätt att bli smal...ehh...
Jag funderar på att låna mammas stavar och gå ut och gå lite. Jag är medveten om att man antagligen ser ut som värsta pensionärsmuppen, men det kan jag leva med i Hallsta. Iaf om jag tappar nåt hekto på kuppen.
Får väl dra med Anna-Karin så jag slipper skämmas ensam. Hehe
Idag är det dessutom min gudson Odins dopdag. Jag har lovat honom och hans lillasyster Allis en ny bok varje år på deras dopdagar, men jag hinner tyvärr inte träffa honom idag. Får väl ta det i helgen. Jag saknar de små liven...
Och deras mamma också såklart. Puss till er! ♥




Kommentarer
Postat av: Jeanette

inge sugen på att bada utomhus nu, säger du?! förstår inte varför..det var ju sol..förra veckan...eller var det veckan innan det? äh, tänk på att det alltid är varmare i vattnet när det är regnigt..hihi..kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback