Gråa dagar skyndar aldrig på...

Är i Kolbäck helt ensam hela förmiddagen. I vanliga fall brukar jag inte gilla att vara här, eftersom det inte händer någonting, men idag passar det mig perfekt. Bara få vara i fred. Lugn och ro och regn utanför. Ljuvligt....

Det här är ju schlagervecka! Jag borde vara på topp. Fit for fight ni vet, och visst, det kommer jag säkert att vara direkt det sätter igång om jag känner mig själv, men ändå så är jag inte så där entusiastisk som jag brukar. Kan det vara för att Sverige inte ligger så bra till som jag skulle önska? Jag vill ju att de ska gå upp där och vara så där brilljanta som bara The Ark kan vara och sopa hem hela skiten.
Folk snackar om Finland, som jag ju inte är nån älskare av, och jag blir tjurig och tvärtemot. Samma sak med alla andra länder som är tippade i topp.
På fredag förmiddag ska jag lägga min gissning på Topp 5 och Sveriges placering. Kom igen nu! Var med och gissa på åtminstone vår placering. Jag kan skicka ett pris till den som kommer närmast. :)

Den här förbannade viktminskningen har jag heller ingen motivation för just nu. Hur fan får man tillbaka motivationen? Ja, jag vet att jag mår bättre nu än innan och att jag kan köpa mindre kläder och det där, men jag behöver ett riktigt bra skäl, eller jävligt mycket support och uppmuntran för att orka räkna de där pointsen just nu. Nån som har nån idé eller nåt snällt att säga? Jag är så jävla less...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hej gumman. du har varit så sjukt duktig med din viktminskning och jag tycker du ska hålla som motivation hur glad du har blivit vid varje kilo som försvinner. nya mindre kläder och ett friskare inre..och plus att jag väntar på den där festen när du är nere på tvåsiffrigt..:P
kram kram darling

Postat av: Jeanette

men eftersom mitt förslag till motivation inte var bra nog just nu så tänker jag bara meddela att du har mitt fulla support till max och jag är så sjukt stolt över dig och allt du har åstadkommit. du gav dig fan på det här och du har hållit dig fast vid ditt beslut vilket jag starkt beundrar dig för. ibland tryter motivationen, jag vet. det blir jobbigt att orka, men tänk på att det kommer vara så värt det i slutändan. kämpa på!!!! hur långa kommentarer får man skriva här? *roman*
kram kram igen darling..

2007-05-09 @ 10:39:23
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback