Långsam dag

Sitter i Kolbäck denna stormiga, gråa eftermiddag. Önskar att klockan kunde gå lite fortare även om det är ganska behagligt här. Passar på att läsa lite böcker till läseklubben på onsdag.
Jag mitt ljushuvud glömde boka bussen som vanligtvis tar mig hem härifrån efter sju, men jag har en förtjusande snäll pappa som erbjöd sig att hämta mig. :)
Imorgon ska jag gå hem tidigt. 11.30 närmare bestämt. Ska till stan och shoppa nya byxor med Sofia.
Ska passa på att fixa lite födelsedagspresenter också. Känns som att alla fyller år i juni. Trevligt, men inte fullt så kul för plånboken...
Håller på och funderar på om jag ska ha råd att åka till Stockholm och festa nästa helg. Skulle först bara träffa Fredrick, sen blev det Magnus också (men han verkar ha tröttnat på mitt velande och gjort andra planer) och nu vill Tommy också att jag ska komma. Det är inte lätt att vara populär. Haha. Shit, jag saknar verkligen alla jättemycket!

Det blåser halv storm ute, eller som en kille i 4-årsåldern nyss sa: "Mamma, det är mycket luft ute idag".

Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

DU!! JAG har faktiskt möjligheten att avboka om underbar du kommer, jag har lagt in en reservation.. bara för dig pullan..

2007-05-25 @ 08:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback