Schlagergissningar

Imorgon är det sista förhandsvisningen av schlagerbidragen. Då får vi se de som är klara för finalen, däribland Sverige. Ska bli himla kul att höra vad de andra nordiska kommentatorerna säger om The Ark.
På torsdag är det dags för semifinal. Jag tänkte våga mig på att göra en liten gissning på vilka 10 som går vidare till finalen. Av de 28 som tävlar så gissar jag på att dessa klarar kvalet:

Serbien
Island
Vitryssland

Schweiz

Danmark

Andorra

Turkiet

Makedonien

Malta

Polen

Ok, vi får väl se hur det går. Sen måste vi ju gissa Sveriges placering i finalen. Nån som vill vara med?


Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

DU HAR JU GLÖMT SLOVENIEN!!!!

Postat av: mia

Men jag tyckte ju inte om den...

2007-05-04 @ 08:16:44
Postat av: Lars

The Ark kommer SJUA...

2007-05-11 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback