Solen lyser, himlen är blå...

Nynnar på
Solen är skön, solen är toppen, solen är varm, målar brun hela kroppen.
Solen som gör att det blir morgon var dag. Solen i Hallsta är bäst tycker jag!
:D

Ja, det är lite bättre idag. Bara 2 dagar kvar till helgen. Idag blir det schlager hos Sabina och imorgon slutar jag tolv och ska träffa Anna-Karin som har turen att vara ledig.
Körde igenom mitt träningspass hemma igår och nu är jag kanske på gång med motivationen igen.
Har snygga nya byxorna och en tröja som förut bara åkt upp över magen. :)

Bokat biljetter till Winnerbäck idag. Jag, A-K och Sandra ska på konsert i november. Hurra!

Somnade igår till Elin Sigvardssons "If I" och Winnerbäcks "Ingen soldat". Jag älskar att bara ligga på sängen och titta i taket och pilla naveln medan jag har bra musik i hörlurarna. Musik borde alltid lyssnas på i hörlurar. Man missar ju alla bakgrundsljud annars. Jag har oerhört svårt att verkligen lyssna på musik om det bara skvalar ut i rummet från stereon. Om jag lyssnar så vill jag verkligen höra. Förstår ni?

Tänkte igår på alla mina underbara vänner som verkligen orkar försöka ta reda på vad som rör sig i mitt huvud fast jag inte berättar det. Jag har blivit bättre på att berätta, men det tar fortfarande emot.
Det är dock viktigt för mig att ni vet att jag vill berätta. Och att ni vet att jag vet att ni bryr er.
Vissa av er är visserligen väldigt bra på att dra ur mig saker, och vissa andra har mer tålamod. Bägge sätten är bra. Bara ni vet att jag faktiskt ser det...
Tack ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hehe.. jag har fortfarande inte lyckats bli kär i winnerbäck så jag tror jag hoppar det. men tack ändå..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback