Take what you can. Give nothing back.

Igår var vi alltså och såg Pirates...
Den var jättebra, så Jeanette, du kan gott vara avis. Ska jag berätta hur det slutar? Hehe
Jag älskade filmen, men nu är det lite sorgligt att vi inte får nån mer film (läs: Jack Sparrow) att titta på.
Jag älskar verkligen när de tar ut kanonerna och börjar skjuta på varandra. Då är jag tillbaka i barnrummet när Sofia och jag lekte med våra sjörövarskepp i lego och sköt med våra små legokanoner på varandras skepp.
Jag log mig igenom hela filmen tror jag.
Igår gick dock saker inte riktigt vår väg. Jag hade ett presentkort på en biobiljett, men så hade jag ju kommit på den geniala idén att eftersom jag är trekund så får man ju "gå 2 betala för 1" varje tisdag.
När vi kom dit säger hon i kassan att "Nej, det slutade vi med idag!". Och så lägger hon till "men även om det hade gällt så hade inte det hjälpt, för det gällde inte på så nya filmer som pirates, om det kan vara nån tröst?", jag bara "ehh, nej, faktiskt inte...".
Sen senare skulle vi till McDonald's och jag ska vara nyttig och ta morötter istället för strips, men då är såklart de också slut. Ingen kan beskylla mig för att inte ha försökt iaf...
En riktigt trevlig kväll var det trots allt. Tack Sabina och Ann-Sofie för det.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag är avis, jag lovar..
hur mår hypokondrikern förresten? ;0)
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback