bra dag

Det är ruggigt ute. Molnen hänger halvvägs ner i marken och på trädan finns bara några genomblöta bruna löv som fortfarande klamrar sig fast för allt vad de är värda.
Jag försov mig imorse. Det var ganska skönt. Behövdes nog.
Snoren rinner och käkarna ömmar, men vet ni...

...det är en bra dag idag.

Imorgon kommer världens bästa Magnus hit och han och jag och söta Sabina ska till konserthuset och lyssna på Rikard Wolff. Jag får rys på armarna bara jag tänker på hans röst. Mysigt.
Sen har jag en ledig helg! Helt otroligt. Ska försöka hinna träffa Sandra (om hon kan) och kanske Sabina (om hon kan) så jag får gosa lite med Albert. Han är så söt. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kan på söndag!
är hos kusin i sthml på lördagen och det tar väl hela dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback